GARANTİ, İADE VE DEĞİŞİM KOŞULLARI

- Tüm ürünler 2 yıl boyunca ARTUL garantisi altındadır.

-Garantisi süresi ürün müşteriye ulaştığı an başlar.

- Yanlış ya da hasarlı ürün iadesi ve değişimi durumunda kargo masrafı ARTUL tarafından karşılanacaktır.

- Garanti kapsamındaki ürünlere yapılacak onarım/değişim işlemlerinde ürünü firmamıza kendiniz getirebilir veya kargo ücreti tarafınızdan karşılanması koşulu ile bize gönderebilirsiniz.

- Satın aldığınız ürünlerin garantilerinin devam edebilmesi için; ARTUL dışındaki üçüncü şahıs, kurum ve kuruluşlar tarafından müdahale edilmemesi gerekmektedir. Ürünler üzerinde değişiklik ya da tahribat yapılmış ise; ürün garanti kapsamından çıkar.

- Ürünün yanlış kullanımından dolayı zarar görmesi garanti kapsamı dışındadır. Gerçek derinin doğasından ötürü zamanla üzerinde ton değişiklikleri, ufak tefek deformeler normal kabul edilir. Bu yüzden garanti kapsamına girmemektedir.

- Siparişlerinizi teslimat sırasında sevk irsaliyesi ile karşılaştırarak kontrol ediniz. Ürünlerde eksik, hasar ya da hata tespit etmeniz durumunda kargo yetkilisine tutanak tutturarak paketi teslim almayınız. Durumu ARTUL’a bildiriniz. Gerekli incelemeler sonucu en kısa sürede tarafınıza ulaşılacaktır.

- Siparişinizi iptal ve iade etmek için online destek hattımızdan veya +90 850 346 3351 numaralı telefonumuzdan bizimle iletişim kurmanız gerekmektedir. Ürünün tarafımıza ulaşmasının ardından iade onaylandığında, ürün ücreti 30 gün içerisinde tarafınıza iade edilecektir.

- Müşterilerin özel istekleri doğrultusunda üretilen ya da üzerinde değişiklik yapılan ürünler 'kişiye özel' hale dönüştürüldüğünden, bu tür ürünlerde iade ve değişim yapılmamaktadır.

- "İndirimdekiler" kategorisinde yer alan ürünlerde iade ve değişim yapılamamaktadır.

- Kapıda ödeme ile yaptığınız alışverişlerde 18.50 TL "kapıda ödeme hizmet bedeli" ödemeniz gerekir. Bu bedel kargo şirketi tarafından, ürün bedelini bize aktarma hizmeti verdiği için alınmaktadır. Sipariş iptal & iade işlemlerinde bu bedel ARTUL tarafından karşılanmaz.

- Satın aldığınız ürünün hatalı çıkması halinde, teslimat tarihinden itibaren en geç 30 gün içerisinde online destek bölümünden, [email protected] veya +90 850 346 3351 numaralı telefonumuzdan bizimle iletişim kurmanız gerekmektedir. Hatalı ürün, onayın ardından yenisi ile değiştirilir. Ürünün hatası müşteri kullanımından oluşmuşsa veya 30 günlük süre içerisinde kullanılmışsa iade ve değişim gerçekleşmez.

- İade etmek istediğiniz ürünlerin, size gönderilen şekliyle, teslimat tarihinden itibaren 30 gün içerisinde ürün, fatura, irsaliye, sertifika, ambalaj ve diğer tüm evrak/materyallerin eksiksiz ve hasarsız şekilde herhangi bir UPS Kargo şubesinden "Artul Deri San. Ve Tic. Limited Şirketi" adına veya aşağıda bulunan adrese gönderilmesi gerekir:

100. Yıl Mahallesi

2172. NO: 18 BAĞCILAR/İSTANBUL

Bağcılar / İSTANBUL

Firma Ünvanı: Artul Deri San. Ve Tic. Limited Şirketi

Ürün iade ve değişim şartlarında 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında kanun gereği uygulamalar esas alınmıştır